Мета методичної роботи:
Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.
Напрямки методичної роботи:
– підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
– удосконалення педагогічної майстерності;
– сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
– розвиток спеціальних умінь і навичок.
Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є:
– підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
– вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
– сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
– підтримка ділового тонусу педагогів;
– стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
– створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання
– оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.
Принципи методичної роботи:
– педагогічна співпраця з педагогом.
– робота в режимі довіри, доброзичливості.
– творча атмосфера, стимулювання творчої активності.
– принцип допоміжно-регулювального контролю.
– надання вихователю права вибору.
– системність методичних заходів.
– принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні.
– систематична допомога.
– випереджуючий характер методичної роботи
Зміст методичної роботи реалізується через такі форми роботи:
Колективні:
– інструктивно-методичні наради;
– педагогічні ради;
– педагогічні читання;
– теоретичні семінари;
– семінари-практикуми;
– колективні перегляди освітнього процесу.
Групові:
– методичні об’єднання вихователів дошкільних груп;
– робота творчих груп;
– консультації
Індивідуальні:
– наставництво;
– самоосвіта;
– взаємовідвідування;
– робота над проблемними питаннями;
– атестація.